• دسمبر 7, 2021

ٹی 20ورلڈ کپ:نیوزی لینڈ کا سکاٹ لینڈ کو جیت کیلئے 173رنز کا ہدف

لاہور: ٹی 20ورلڈ کپ کے 32ویں میچ میں نیوزی لینڈ نے سکاٹ لینڈ کو جیت کے لئے 173رنز کا ہدف دے دیا ہے۔

دبئی انٹرنیشنل کرکٹ سٹیڈیم میں میگا ایونٹ کے گروپ 2 کا میچ کھیلا جارہا ہے جس میں سکاٹ لینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا تھا۔

نیوزی لینڈ اننگز

کیویز نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 5وکٹوں کے نقصان پر 172رنز بنائے،اوپنر مارٹن گپٹل نے طوفانی اننگز کھیلتے ہوئے 7چھکوں اور 4چوکوں کی مدد سے 56گیندوں پر 93رنز بنائے جبکہ گلین فلپس 33سکور بناکر نمایاں بیٹر رہے،براڈ وہیل اور سفیان شریف نے 2،2کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے گروپ ٹو پر نظر دوڑائی جائے تو پاکستان آٹھ پوائنٹس کے ساتھ سیمی فائنل کے لئے کوالیفائی کرچکا ہے، دوسرے نمبر پر افغان ٹیم موجود ہے جنہوں نے تین میچ کھیل کر چار پوائنٹس حاصل کر رکھے ہیں۔

نیوزی لینڈ نے دو میچ کھیلے، جن میں سے ایک میں شکست جبکہ ایک میں فتح حاصل کی، آج کا میچ جیتنے کی صورت میں کیویز کے چار پوائنٹس ہو جائیں گے۔ بھارت گروپ میں پانچویں پوزیشن پر ہے، پاکستان کے بعد نیوزی لینڈ سے شکست پر بھارتی ٹیم کے سیمی فائنل میں پہنچنے کے امکانات معدوم ہیں، بھارت کو اگلے تینوں میچ میں بھاری مارجن کی فتح کے ساتھ ساتھ اپنا رن ریٹ بہتر کرنا ہوگا۔

ساتھ ہی کوہلی الیون کی یہ بھی خواہش ہوگی کہ نیوزی لینڈ کو ایک اپ سیٹ شکست ضرور ہو جائے لیکن جیتنے والی ٹیم افغانستان نہ ہو کیونکہ اگر افغانستان ایک میچ اور جیت گیا تو اس کے پوائنٹس بھی 6 ہوجائیں گے اور پلس 3 سے زائد رن ریٹ والی افغانستان کی ٹیم کو پکڑنا بھارتی ٹیم کے لیے بڑا چیلنج ہوگا۔

0 Reviews

Write a Review

Read Previous

کابل: ملٹری ہسپتال میں ہونیوالے دھماکوں میں جاں بحق افراد کی تعداد 25 ہو گئی

Read Next

چینی کی فی کلوقیمت130 روپے سے تجاوز کرگئی

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے