• مارچ 4, 2021

وزیراعظم عمران خان نے پنجاب میں مکمل لاک ڈاؤن کی تجویز مسترد کردی

وزیراعظم عمران خان نے پنجاب میں مکمل لاک ڈاؤن کی تجویز مسترد کردی اور کہا کہ مکمل لاک ڈاؤن نہیں اسمارٹ لاک ڈاؤن ہوگا، اب سختی کرنا پڑے گی، عوامی مقامات پرماسک پہننا لازم ہوگا، رضا کاروں کی شکایت پرکارروائی ہوگی۔

لاہور میں میڈیا بریفنگ کےدوران وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ عوام پر ذمے داری ہے کہ ایس او پی پر عمل کریں، لاک ڈاؤن کا مطلب ساری معیشت بند کرنا ہے، لاک ڈاؤن کی وجہ سے نیویارک کا دیوالیہ نکل گیا، اگرعوام ایس او پیز پر عمل نہیں کریں گے تو ملک کو نقصان اُٹھانا پڑے گا۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں عالمی ادارہ صحت نے وزارت صحت پنجاب کو خط لکھ کر خبردار کیا تھا کہ صوبے میں کورونا کیسز کی تعداد تیزی سے بڑھ رہی ہے اور اسے قابو میں رکھنے کیلئے دو ہفتوں کا مکمل لاک ڈاؤن کرنا ہوگا۔

عالمی ادارہ صحت کے انتباہ پر صوبائی حکومت نے لاہور سمیت صوبے کے دیگر شہروں میں لاک ڈاؤن کیلئے وفاقی حکومت کو سفارشات بھیجنے کا فیصلہ کیا گیا تھا۔

لاہور میں میڈیا سے گفتگو میں وزیراعظم عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ تاثر تھا کہ لاہور کو پھر لاک ڈاؤن کیا جارہا ہے، ہمارا ملک تائیوان کی طرح چھوٹا یا امیر ملک ہوتا تو لاک ڈاؤن آسان ہوتا، امیر ملک ہو ، بڑے گھر ہوں تو لاک ڈاؤن آسان ہوتا ہے، غریب ملکوں میں لاک ڈاؤن کا سارا بوجھ غریب طبقے پرآتا ہے۔

0 Reviews

Write a Review

Read Previous

یوگنڈا میں گوریلا کو قتل کرنے کے الزام میں 4 افراد کو گرفتار کرلیا گیا۔

Read Next

حکومت چور دروازے سے مزید ٹیکس لگائے گی: شہباز شریف

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے