• اکتوبر 16, 2021

واٹس ایپ میں نئے فیچر کا اضافہ

تیز رفتار زندگی میں واٹس ایپ وائس نوٹ کی رفتار بھی دُگنی ہوگئی ہے۔

اب صارفین وقت کی بچت کرتے ہوئے وائس نوٹ کو سن سکتے ہیں۔ دنیا کی مقبول ترین ایپلیکیشن واٹس ایپ نے صارفین کی سہولت کے لیے نیا فیچر متعارف کروادیا۔

صارفین کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنی ایپ میں نت نئی تبدیلیاں کرتا رہتا ہے تاہم حال ہی متعارف کروایا جانے والا فیچر وقت کی کمی میں صارفین کے کام آئے گا۔

واٹس ایپ پر بہت سے افراد پیغامات بھیجنے کے لیے وائس نوٹ کا استعمال کرتے ہیں اور کبھی کبھار بات اتنی لمبی ہوتی ہے کہ بھیجے جانے والا وائس نوٹ سیکنڈز سے منٹوں میں تبدیل ہوجاتا ہے۔

نئے فیچر میں صارفین اپنی مرضی کے مطابق وائس نوٹ کو جلدی سن سکیں گے کیونکہ واٹس ایپ کی جانب سے وائس نوٹ کی رفتار میں تبدیلی کی گئی ہے۔

صارف کے وائس نوٹ کے آگے اب 1 ایکس، 1.5 ایکس، اور 2 ایکس مینشن ہوگا جس سے آپ جس رفتار میں چاہیں پیغام بھیجنے والے کی آواز سن سکیں گے۔

واٹس ایپ کا یہ فیچر ابھی 2.21.100 ورژن استعمال کرنے والوں کے لیے متعارف کروایا گیا ہے۔

اس سے قبل واٹس ایپ نے تصاویر، ویڈیوز سے متعلق زبردست فیچر متعارف کرایا تھا۔ جس میں ویڈیوز اور تصاویر کو بڑے فارمیٹ میں دیکھنا ممکن تھا۔

فیچر کا مقصد تصاویر کو کھول کے دیکھنے کے بجائے پوری تصویر چیٹ کے اندر ہی نظر آتی ہے اور تصویر کو کلک کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ نیا فیچر واٹس ایپ ویڈیوز کو بھی ایسے ہی دکھاتا ہے۔

ویب بیٹا انفو کی رپورٹ کے مطابق واٹس ایپ نے وائس میسج کے جدید فیچر پر بھی کام شروع کیا ہے جس کے تحت صارف اب کسی بھی شخص کو وائس نوٹ بھیجنے سے قبل سن سکے گا۔

اس سے قبل واٹس ایپ میں ایسا کوئی آپشن موجود نہیں تھا اور صارف کو آڈیو میسج بھیجنے کے بعد اگر تبدیلی درکار ہوتی تو بھیجے گئے میسج کو ڈیلیٹ کرنا پڑتا تھا۔

واٹس ایپ میں میسج بھیجنے کے آئکن کے بعد ریویو کا آپشن موجود ہوگا جس کو استعمال کرتے ہوئے صارف اپنے میسج کا دوبارہ جائزہ لے سکتا ہے اور اگر وہ آڈیو مناسب نہیں یا اس میں کچھ تبدیلی کرنی ہو تو باآسانی اسے کینسل کرکے دوسرا میسج ریکارڈ کر سکے گا

0 Reviews

Write a Review

Read Previous

امریکہ میں فائرنگ کے مختلف واقعات میں 3 افراد ہلاک، 32 زخمی

Read Next

نیمل خاور کی نئی تصاویر نےمداحوں کے دل جیت لیے

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے