• اکتوبر 7, 2022

شہری محبت کے نام پر ایک ارب ڈالر گنوا دیئے

واشنگٹن: امریکی شہریوں نے محبت کے ہاتھوں ایک ارب ڈالر کھو دیئے۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق ایف بی آئی کی جاری کردہ رپورٹ میں کہا گیا کہ گزشتہ برس ملاقات، رومانس اور ڈیٹنگ کی ویب سائٹ پر جعلی پروفائل بنا کر امریکی شہریوں کو بھرپور طریقے سے لوٹا گیا۔

سال 2021 میں رومانس اسکیمنگ ویب سائٹ پر 24 ہزار سے زائد امریکی شہری شکار بنے اور 2021 کا سال نوسرباز لٹیروں کے لیے ایک منافع بخش ذریعہ ثابت ہوا۔

دوسری جانب کئی جعلی فنکاروں نے اپنے مداحوں سے کرپٹو کرنسی کی مد میں بھی رقم ہتھیائی یعنی جعل سازی کی 25 فیصد رقم کرپٹو کرنسی کے ذریعے ادا کی گئی۔ اس طرح جن افراد نے کرپٹو کرنسی گنوائی انہوں نے اوسط 10 ہزار ڈالر کھوئے ہیں۔

اس کے علاوہ انٹرنیٹ فراڈیوں نے لوگوں کو جعلی اور بے نام کرپٹو کرنسی کا لالچ بھی دیا اور اس کے بدلے اصل رقم نکلوا لی اور انہیں جعلی محبت کے دھوکے بھی دیئے گئے۔

پیار و محبت کی ویب سائٹ اور ڈیٹنگ ایپس پر جعلی افراد کے ہاتھوں تقریباً تمام عمر کے افراد ہی متاثر ہوئے لیکن لٹنے والوں میں سب سے زیادہ نوجوان شامل ہیں جنہیں محبت یا جیون ساتھی کی تلاش تھی۔ ان میں 18 سے 29 برس کے افراد شامل ہیں یہاں تک کہ بعض افراد 70 برس کے بھی تھے جو پیار کے جھانسے میں گرفتار ہو کر رقم گنوا بیٹھے۔

تفتیش کاروں کے مطابق یہ رجحان لاک ڈاؤن کے درمیان غیر معمولی طور پر بڑھا اور اسی عرصے میں دوستیوں اور ڈیٹنگ کی ویب سائٹ پروان چڑھیں اور یوں فراڈ کے نت نئے راستے کھلے۔

0 Reviews

Write a Review

Read Previous

قلات: قومی شاہراہ پر ٹریفک حادثہ، 6 افراد جاں بحق

Read Next

امریکا، برطانیہ، جرمنی اور نیدرلینڈز نے اپنے شہریوں کو یوکرین سے واپس بلا لیا

Leave a Reply

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔